مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 14:102020-01-28سياسي

اختصاصی| جزییات نشست حسن روحانی با رییس دولت اصلاحات درباره انتخابات


عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان نشست رییس جمهور و رییس دولت های رییس دولت هفتم و هشتم را تایید کرد و گفت: در این نشست تاکید شده که باید زمینه ای فراهم شود که اصلاح طلبان مشارکت گسترده تری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، چندی پیش برخی از رسانه ها خبر از دیدار و  نشست حسن روحانی رییس جمهوری ایران، رییس دولت های هفتم و هشتم، حجت الاسلام ناطق نوری رییس سابق مجلس، و سیدحسن خمینی تولیت حرم امام (ره) در  5شنبه 3 بهمن سال جاری داده بودند.

ناطق نوری این نشست را تکذیب و آن را داستان سرایی دانست و تاکید کرد این رفتار هیچ سنخیتی با رفتار سیاسی منطبق بر اخلاق و ارزش های والای انسانی و اسلامی ندارد.

روزنامه شرق نیز طی گزارشی در 6 بهمن ماه آن را خبر جعلی عنوان کرد و گفت که هدف محافل رسانه ای اصولگرا از انتشار این اخبار جعلی چیست.

در همین زمینه، محمدرضا تابش عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و خواهر زاده رییس دولت های هفتم و هشتم در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، جلسه اخیر را تایید و تصریح کرد که این نشست بین آقای خاتمی و حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری بوده است.

وی افزود: نشست های متعددی همواره بین اعضای شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، بین وزرای دولت اصلاحات و آقای خاتمی وجود دارد و آق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاصی| جزییات نشست حسن روحانی با رییس دولت اصلاحات درباره انتخابات

اختصاصی| جزییات نشست حسن روحانی با رییس دولت اصلاحات درباره انتخابات